Użyj Autotagging Google URL Builder, aby stworzyć unikalne linki śledzenia UTM.
Autotagowanie pomaga marketerom zmniejszyć ilość czasu poświęconego na śledzenie kampanii. Dzięki Autotagowaniu, można tworzyć unikalne linki śledzenia UTM i przypisywać je do dowolnego rodzaju kanału marketingowego, w tym kampanii e-mailowych, sieci społecznościowych, stron internetowych z wiadomościami, forów, blogów i innych witryn.
[Korzyści]
Zmniejsz ilość czasu poświęconego na śledzenie kampanii, korzystając z Autotagowania Google URL Builder.
Użyj Google URL Builder do tworzenia linków śledzenia UTM.
Otaguj strony lub kanały takie jak Profil, Strona i Grupy Facebook - Reklamy Facebook - Tweety i Wzmianki na Twitterze - Profil i Biznes na LinkedIn - Reklamy na LinkedIn - Profil i Strona Google+.
Ogólne strony internetowe, fora i blogi są otagowane za pomocą Medium UTM 'odwołanie' i aktywnego adresu URL karty przeglądarki jako źródła UTM.
Użyj dowolnego rodzaju parametru linku, aby utworzyć różne wersje tego samego linku śledzenia UTM.
Dodaj wartość do Google Analytics, Kissmetrics i Mixpanel, korzystając z Autotagowania Google URL Builder do tworzenia swoich linków śledzenia i uzyskaj praktycznie 100% integralność danych w raportach ROI omnichannel.
Opinie użytkowników o Autotagging Google URL Builder
Czy próbowałeś Autotagging Google URL Builder? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!